به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: حداقل مدرک کارشناسی
- شرایط اداری: توانایی پاسخگویی تلفنی به نیازهای مشتریان، پیگیری درخواست های مشتریان تا حصول نتایج، مستندسازی نتایج تماس ها و تهیه گزارش روزانه، آشنایی با بازار سرمایه
- سایر شرایط: روابط عمومی بالا، مسئولیت پذیر، توانایی حل مساله و پیگیری مستمر، توانایی چند وظیفه ای بودن، صبر و بردباری، علاقه مند به یادگیری و صبور در مکالمات تلفنی
- دارندگان سابقه کاری و گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه در اولویت قرار دارند.
رزومه خود را با موضوع «کارشناس کال سنتر» به آدرس زیر ارسال کنید:
resume_1397@yahoo.com
- بیشتر بخوانید:
نظر شما